چرا باید از خدمات طراحی بهره گرفت؟

چرا باید از خدمات طراحی بهره گرفت؟

خدمات طراحی و چاپ را می‌توان به وضوح در صنعت تبلیغات و بازاریابی مشاهده کرد. خدمات طراحی در امور تبلیغات بر عهده گرافیست است. اموری که در حوزه طراحی انجام می‌شوند بسیار گسترده هستند. از تصویرسازی, عکاسی گرفته تا چاپ کاتالوگ و بروشور و طراحی و سایت.
در واقع به کمک این روش‌ها معرفی و برندسازی محصول، خدمات و شرکت انجام می‌پذیرد. بهره‌گیری از خدمات طراحی و ایجاد طراحی‌های بصری به بهتر دیده شدن برند کمک شایانی می‌کند. به کمک المان‌های گرافیکی می‌توان طرح‌های متنوعی ایجاد کرد. در این نوشتار شما را با همه‌ی جوانب خدمات طراحی آشنا خواهیم کرد. در ادامه با چاپ کارو همراه باشید.

به چه خدماتی، خدمات طراحی گفته می‌شود؟

خدمات طراحی به مواردی گفته می‌شود که گرافیست‌ها برای معرفی برند یا محصول از آن‌ها بهره می‌گیرند. استفاده از المان‌های بصری اهمیت فوق‌العاده مهمی در امر تبلیغات و بازاریابی دارند. با بهره‌گیری از این المان‌ها می‌توان ذهن و روح مخاطب را درگیر کرد، بر تصمیم‌گیری او تاثیر گذاشت و در نهایت مخاطب را به مشتری و مشتری را به مشتری دائم تبدیل کرد.

از مهم‌ترین خدمات طراحی

  • طراحی لوگو
  • ساخت و طراحی کاتالوگ و بروشور
  • چاپ و طراحی تقویم و سررسید
  • ساخت تیزرهای تبلیغاتی

و …

لوگو

لوگو حکم شناسنامه شرکت را دارد. برخورداری از لوگویی زیبا، جذاب و خلاقانه لازمه‌ی هر شرکتی است. وقتی به شکل بصری شاهد اطلاعات شرکتی هستیم نخستین چیزی که چشمان ما را متوجه خود می‌کند، لوگوی شرکت است. لوگو هویت و معرف کسب‌وکار است. شما به کمک طراحی اختصاصی لوگوی خود می‌توانید اعتماد مشتریان را جذب کنید.

کارت ویزیت

کارت ویزیت از دیگر اقلام تبلیغاتی است که این روزها شرکت‌ها و برندهای کوچک و بزرگ از آن استفاده می‌کنند. کارت‌های ویزیت با توجه به شاخه‌ی کاری و فعالیت کسب‌وکارها طراحی و تولید می‌شوند. تمامی ابزارهای تبلیغاتی روشی برای برقراری تعامل بیشتر میان ارائه‌کننده محصول و یا خدمات با مشتریان است. یکی از ساده‌ترین و در عین حال قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی کارت ویزیت است.

بیشتر بخوانید:
عکاسی تبلیغاتی راهی برای بهتر دیده شدن

از مهم‌ترین خدمات طراحی

کاتالوگ

برای ارائه محصولات شاید بتوان گفت بهترین راه، طراحی و چاپ کاتالوگ است. کاتالوگ می‌تواند دارای چندین صفحه باشد و سایز متداول آن A4 وA5  است. به کمک کاتالوگ می‌توان محصولات را به طور خاص همراه با دسته‌بندی و عکس معرفی کرد. در واقع در کاتالوگ محتواهایی منتشر می‌شود که توزیع‌کننده و یا خریدار به آن‌های برای خرید نیاز خواهد داشت. در همین فضا با کمک طراحی می‌توان محتوای معرفی محصولات را به بهترین و جذاب‌ترین و در عین حال با روشی خلاقانه پیاده‌سازی کرد. مزیت دسته‌بندی محصولات در کاتالوگ سبب می‌شود تا بتوان در کاتالوگی چند صفحه‌ای به معرفی محصولات زیادی پرداخت.

تقویم و سررسید

طراحی تقویم و سررسید به همراه لوگو و اطلاعات شرکت از دیگر خدماتی است که در مبحث خدمات طراحی گنجانده می‌شود. با طراحی اختصاصی تقویم و سررسید می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز از آن‌ها استفاده کرد. هدایای تبلیغاتی مفید و کارآمد به صورت روزمره از سوی مخاطبان استفاده می‌شود و این به این معناست که در حافظه بصری مشتریان خود ثبت خواهید شد.

ساخت تیزرهای تبلیغاتی

امروزه با ورود کسب‌وکارها به دنیای مجازی، بیش از گذشته استفاده از تیزرهای تبلیغاتی برای معرفی کسب‌وکار، خدمات و محصولات به کمک کارکترهای گرافیگی مرسوم شده است. با بهره‌گیری از تیزرهای تبلیغاتی در خدمات طراحی جلوه‌ای تخصصی‌تر به کسب‌وکار خود خواهید بخشید.

ضرورت استفاده از خدمات طراحی در بازار رقابتی کسب‌ و کارها

روز به‌روز بر افزایش کسب‌وکارهای کوچک و نوپا اضافه می‌شود. مدیران و صاحبان جوان کسب‌وکارها علاقه‌ی بیشتری به استفاده از خدمات طراحی مانند طراحی کاتالوگ و بروشور، کارت ویزیت، لوگو، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و … دارند. و یکی از دلایل رشد سریع کسب‌وکارهای نوپا تعیین هدف، بررسی مشتریان، آنالیز رقبا و استفاده درست از خدمات طراحی و چاپ است.  با استفاده از خدمات طراحی به بهترین شکل می‌توان ماهیت کار خود را معرفی و به افزایش اعتبار خود نزد مشتریان کمک کرد.

از طریق مشاوره با چاپ کارو، می‌توانید از بهترین خدمات طراحی، مناسب کار خود با مناسب‌ترین قیمت استفاده کنید. چاپ کارو با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه صنعت طراحی و چاپ توانسته است رضایت و همکاری مدوام مشتریان خود را پشتوانه مسیر خود سازد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در حوزه‌های مختلف چاپ و طراحی با ما تماس بگیرید.

درتاریخ : یکشنبه 21 فروردین 1401 تعداد بازدید : 374 بازدید۶ دیدگاهبرچسب‌ها: