اگر به دنبال یک مجموعه معتبر و قابل اطمینان برای چاپ جزوه فوری می گردید، ما می توانیم مجتمع چاپ آنلاین کارو را به شما معرفی کنیم؛ در وب سایت این مجموعه شما می توانید متناسب با سلیقه خود جزوه دلخواهتان را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.
در این مقاله به بررسی مهمترین مزیت ها و ویژگی هایی که برای چاپ جزوه فوری در این مجموعه در اختیار شما قرار می گیرد می پردازیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و چاپ کردن جزوه دلخواه خود را به ما بسپارید.

چاپ جزوه فوری

انتخاب جنس کاغذ در چاپ جزوه

جنس کاغذ های به کار رفته برای چاپ کردن یک جزوه یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در کیفیت آن جزوه به شمار می رود. برای چاپ کردن جزوه ها می توان از انواع کاغذ های موجود در بازار استفاده کرد، ما در این مجموعه تلاش کردیم که متناسب با سلیقه مشتریان از بهترین کاغذ های موجود هم چون کاغذ های تحریر در دو گرماژ هشتاد و صد گرمی و همچنین کاغذ های گلاسه صد و پنجاه گرمی و صد و سی و پنج گرمی برای صفحات داخلی جزوه استفاده کنیم.
که به دو صورت چهار رنگ یا سیاه و سفید به چاپ می رسند؛ شما می توانید در هنگام ثبت سفارش خود وجه چاپ را به صورت یک رو یا دو رو انتخاب کنید.