کاربرد فولدر جیب دار

چاپ فولدر جیب دار را به دو دسته تبلیغاتی و اداری می توان تقسیم نمود. بسیاری از شرکت ها برای ارائه کاتالوگ خدمات و محصولات به مشتریان خود به صورت هدفمند عمل می کنند. این امر باعث تسریع انتخاب مخاطب با توجه به نیاز خود می شود.

فولدر جیب‌ دار

فولدر جیب دار تبلیغاتی

چاپ این محصول تبلیغاتی همچنین از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد. با توجه به اضافه یا کم شدن محصولات هر مجموعه در طی یک سال شما دیگر نیازی به چاپ کل کاتالوگ محصولات خود ندارید و با اضافه نمودن محصولات جدید در قالب کاتالوگ های تک برگی به داخل فولدر محصولات جدید خود را معرفی می نمایید.

فولدر اداری

کاربرد اداری فولدر در مکاتبات اداری، ارائه پیش نویس قراردادها، بایگانی اوراق اداری، ارائه پروپزال شرکت و … می باشد. بدین منظور باید مقوای استفاده شده در چاپ فولدر از مقاومت بالایی برخوردار باشد. همچنین به منظور بایگانی اداری از منگنه لوپ نیز در فولدر استفاده می شود.

علاوه بر این موارد، استفاده از فولدر و این نحوه ارائه و پرزنت کردن، در نظر مخاطبان جلوه بسیار خوبی دارد و تاثیر به سزایی در تصمیم­ گیری در رابطه با برند مورد نظر خواهد داشت.

این فولدر جیب دار یا همان پوشه های بازاریابی برای ارائه محصولات و خدمات خود به مشتریان بالقوه می تواند یک فضای بازاریابی منحصر به فرد برای اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما فراهم کند.

آنها برای کارگزاران وام مسکن، عوامل املاک و مستغلات، پرسنل بیمه و دیگر صنایع که نیاز به ارائه چندین بخش اطلاعات را دارند، بسیار مفید هستند. 

برای ثبت سفارش به این آدرس مراجعه نمایید